bie@nie. Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Bad News

HP cokia ku berbunyi...one mesej received...

"Ma..ada bad news...wallet papa tercicir@hilang@disonglap.huhu"
aku dh risau+kalut+bimbang ..pastu reply....

"cmne bleh jadi?apa yang hilang?dh report polis ker?papa tinggal kt mane?and bla bla bla "
then dia reply lagi.....

"dun worry...seme dh setel..papa dh report...kad bank seme pn dh block..tp papa terkilan dengan satu mende xleh ambik blk"

aku dh pening..apa la laki aku ni..apa lagi yg xsetel...then aku tnya...  "apa dia pa...risau la mama"

nak tau apa dia tulis???scroll bawah lagi dan bawah dan bawah..hehe..tpu jer

"gambar kita...masa kita ambil 7 tahun dulu"

i reply back "ala setakat gamber byk lagi la gmbar lain kita boleh ambik ltk dlam wallet..."

"tapi...tu gambar paling papa sayang..sebab gambar tu time kita KURUS...dh xleh nak ada gmbr cmtu dah..."

moral: mula2 cm nk marah...pastu cm nk tergelak pn ada...so mulai hari itu saya berazam SAYA NAK KURUS !!!!

gambar: ikhsan mr google

to papa: mama rasa mama bleh kurus...kejap jer ni..tp papa boleh ker???

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment